dildo - sexshop
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jer! Jeg fik foreslået en dildo fordi jeg ikke kan give slip og lade mig komme når jeg er sammen med min kæreste, og så blev det foreslået fordi at hvis jeg så kunne komme ved hjælp af den turde jeg nok også give slip når jeg var vandt til det. Nu er mit spørgsmål så om det er lovligt at gå i en sexshop og købe en dildo når man er 16 år? ved i om der findes nogle i sønderborg hvor man ikke skal være 18? jeg har googlet uden held, på forhånd tak :)

Svar:
Hej Pige 16 år
At give slip handler meget om at turde give sig hen til sin kæreste, trække vejret ned i maven og slappe af, men en dildo kan være med til at det virker mere naturligt at få noget op i skeden og kan være med til at du bliver mere fortrolig med din krop og dig selv.
Giv dig tid til at onanere, rør din krop og find ud af hvad du synes er dejligt og knap så skønt.
Der er ingen lov som siger at du skal være en bestemt alder for at købe en dildo, men nogle butikker, har skildte ude hvor de sætter en aldersgrænse, men det er ikke alle.
Jeg vil anbefale dig at gå ind på nettet eks. lust.dk.
Mange Hilsener
Sascha