Dildo
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey Cyberhus. Jeg ville høre om man godt kunne bruge en gulerod til at stikke den op, hvis den er helt ren. Vasket i sæbe, osv.

Svar:
Hej med dig...
Godt du spørger, for det kan være ret ubehagligt, hvis noget knækker eller hvis man får betændelse i endetarmen.
Jeg vil ikke enbefale dig at bruge en gullerod, fordi den kan nemt knække af og så skal du på sygehuset og have fisket den ud. Det er noget værre bøvl.
Det er også vigtigt, at hvis du bruger alt andet end din personlige dildo, at du putter et kondom på. Selvom du har vasket en gullerod, kan der sagtens sidde bakterier på. Det er derfor det er godt at koge den først, så er alt sådanne nogle ting dræbt.:)
Så hvis du skal bruge noget at stille op, så vil jeg foreslå dig noget hårdt, som for eksempel plastik. Noget der ikke kan brække af, og så bruge kondom på det. Så er der ingen problemer og du kan lege løs.
Håber det var svar nok..
Venlig hilsen
Erroll