dildo

brevkassespørgsmål

dildo

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej hvor dan lave man sig en dildo?

Svar:

Hej

Der er mange måder man kan lave en dildo på, men hvis den skal vibrere, så vil jeg anbefale at vente til du kan købe en.

Men ellers må du bruge din fantasi og prøve dig frem i forhold til hvad du synes føles dejligt, men det vigtigeste er hygiejne og sikkerhed.

Sørg for at genstanden er ren og vasket, så du undgår at få fremmed bakterier op i dig. Det kan give betændelse og irritationer. Den bedste måde at klare det på er, at putte et kondom udover det su bruger. Og sørg for at det er noget som ikke går i stykker så let, så du ikke har en halv agurk op i dig og må til lægen og få den fjernet.

Mvh

Casper