Dildo

brevkassespørgsmål

Dildo

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej mine foældre har en dildo jeg har ikke sagt at jeg har fundet den men nu bruger jeg den også selv jeg elsker det jeg spiser også mit sæd det er bare så drejeligt men skal jeg sige det til dem!

Svar:

Hej med dig..

jeg kan sagtens forstå at du er nysgerrig på den dildo og helt okay at du synes det er rart. Men jeg synes ikke det er okay at du bruger deres dildo.. af to grunde:

1. Det er deres private ting og det skal du ikke rode rundt med.

2. Det er meget uhygiejnisk at du bruger den og så at de bruger den bagefter. Både du og dine forældre kan blive syge og smittede med bakterier, og det er ikke så fedt.

Så stop med det og så find noget andet du kan onanere med. Der kunne du lige prøve at læse et svar jeg lige har skrevet til en anden dreng her.

Det er ikke farligt at spise sin egen sæd, men om du skal sige det til dem og det med deres dildo synes jeg selv du skal bestemme. Det vigtigste er at du stopper med at bruge deres dildo synes jeg.

Venlig hilsen

Erroll