Dildo

brevkassespørgsmål

Dildo

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus! Jeg er en homoseksuel dreng på 14 år og jeg er meget afklaret med min seksualitet. Jeg har bare et problem. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan give mig selv finger på en måde der er lidt mere "interessant". Jeg vil også gerne vide hvad man kan bruge som et alternativ til en anal-dildo (må gerne være meget tynd). Med venlig hilsen Mig :3

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, for det er ikke altid let, at vide hvad man kan stikke op.

Når man skal stikke noget op analt, så er det meget vigtigt man går langsomt frem og bruger rigtige ting. For røven er ikke lavet til der skal komme noget ind, så det er vigtigt man hver gang, skal  varme hullet op først og bruge masser af smørelse, så som glidecreme.

Det lyder til du har givet dig selv finger og det er en rigtig god måde, at starte på. Når hullet har udvidet sig lidt kan du så forsøge med 2 eller 3 og senere gå over til, at bruge en ting når hullet føles klar til det.

Du skriver du søger et alternativ til anal dildo og der findes faktisk dildoer i alle mulige størrelser, som man kan bruge i røven også. Men man skal desværre være 16 år her i Danmark for, at må købe sexlegetøj, de fleste steder vil de endda have man er 18 år.

Så du må prøve på at finde ting derhjemme som du kan bruge i stedet. Men du skal huske altid, at bruge kondom, når du stikker en ting op, for ellers kommer der forkerte bakterier op i endetarmen og det har den ikke godt af. Nogle mennesker bruger f.eks. gulerod til det, men den må ikke være for tynd, for så er der for stor chance for, at den kan knække. Men ellers kan du lede i hjemmet efter ting som du syntes er en god form og ikke er skarp, kantet eller knækker for let. Ellers er det næsten kun fantasien der sætter grænser.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw