Dildo
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej
Jeg har købt mig en Bi Stronic Fusion dildo/vibrator. Jeg er jomfru og har ikke sexuelt været sammen med en fyr. Jeg har dog onaneret siden jeg var omkring 12 år gammel.
Det virker bare som om at jeg er meget stram og det gør ekstremt ondt at indføre den. Det er dog lykkedes 2 gange (Samme dag) men med en del smerte. Hvad kan jeg gøre for at det bliver mere behageligt?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du ikke helt ved hvad du skal stille op. Det er også et svært spørgsmål for mig at svare på, men jeg har et par forslag, som du kan prøve af, og så se om det virker :-)
1) Du nævner at du er jomfru, og ikke har været seksuelt sammen med en fyr endnu. Som du sikkert ved, og som du også nævner, kan du derfor godt føles mere "stram", fordi dit underliv ikke helt har vænnet sig til at du stikker noget op i den størrelse. Umiddelbart vil smerten du føler gå over, når du har prøvet det flere gange. Selvom det selvfølgelig er mega ubehageligt, kunne en mulighed være, at bide smerten i dig (hvis du kan holde det ud) og lade din krop vænne sig til følelsen. For at gøre det mere behageligt, synes jeg du skal være opmærksom på at gøre det stille og roligt, og at du er våd nok inden du starter og har "varmet dig selv op" med fx din finger. Når du har gjort det, kan du altid tage noget der er lidt større (fx en gulerod med kondom på, eller hvad du nu kan finde på), så du langsomt bliver mere klar. Du kan også prøve at købe glidecreme på nettet eller apoteket, så du er helt sikker på, at du er våd nok. I starten er du nok nødt til at afsætte lidt ekstra tid til det, så din krop føler sig helt klar.
2) Hvis du ikke kan holde ud at forsøge at bruge dildoen eller hvis smerten bliver ved, synes jeg du skal snakke med din læge omkring det. Umiddelbart tror jeg ikke, der er noget at være nervøs for, men sommetider kan smerter jo være tegn på at noget kan være galt. Som sagt lyder det ikke som om det er det, men bliver det ved, er det altid en god idé at være på den sikre side.
Håber det kan hjælpe dig.
Mange hilsner
Christina.