Det var dig <3
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har (fantastisk nok) fundet manden i mit liv!!! <3<3<3<3 Da han er 18, har hans og mine forældre forbydet alle former fór seksuel kontak.... Pretty nedern, but shit happens xD Det skete så at vi (ved en form for uheld) lå meget tæt, nøgne, og kyssede en del. Vi vidste at vi ville få en masse problemer, men det tænkte vi ikke på. Men efter denne "hyggelige" stund, begyndte vi så at snakke om vores fremtid sammen som et par. Vi kom ind på, at vi begge gerne ville have børn. Men den eneste 100% sikre måde, at kunne få et barn, er at adoptere. Men vi fandt en artikel på en hjemmeside, at om ca. 15 år, kunne man omdanne sædceller til æggeceller, og få et barn til at vokse, i en kunstig livmoder. Jeg vil rigtig gerne høre om det virkelig kan passe <3<3 Hugz, Sweetheart <3<3

Svar:
Hej igen sweetheart, 14 år,
Det er godt at høre, at I har det godt sammen. Nu kender jeg ikke artiklen, og kan ikke lige finde den på nettet... Men det lyder ikke umuligt for mig. Men der er ikke ret meget man kan sige med sikkerhed om hvad der sker om 15 år, så det er umuligt at sige noget konkret. Der er vel bare at vente og se... Dertil kommer at hvis det kan lade sig gøre om 15 år, er det ikke almindelig praksis om 15 år, så det kommer nok ikke at kunne lade sig gøre for hr. & fru. Danmark lige forløbig. Så min helt personlige tro er at videnskaben vil kunne gøre det, men at det ikke betyder at man kan få det gjort.
Men som sagt er det bare et gæt. Jeg håber du kan bruge det til noget alligevel. Du er, som altid, velkommen til at skrive igen :)
Med Venlig Hilsen
-Sune