Det kilder :(
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Da jeg onanerede for første gang kildede det helt vildt på en ubehagelig måde. Så i går ville jeg prøve igen, men det kildede også. Vil det kilde ubehageligt hver gang jeg onanere eller har sex i fremtiden? :-( Hilsen mig

Svar:
Hej dreng 12 år.
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Fortvivl ikke for det er helt naturligt at det kilder når du onanerer. Nogle oplever det som ubehageligt de første gange og det tror jeg kan hænge sammen med at det er en ny foremmelse man oplever i kroppen. Der er nogen som er meget følsom for den kildrende fornemmelse og oplever ubehag. Prøv at udforske fornemmelsen og læg mærke til om der også er noget som føles rart når du onanerer.
Måske vil den kildrende fornemmelse ændre karakter og du vil kunne lide den følelse. Ofte er der forskel på den kildrende fornemmelse man har når man onanerer selv og når man er sammen med en kæreste (når du en dag er gammel nok til at udforske din seksualitet sammen med en anden) Jeg håber du kan bruge mit svar - ellers må du skrive ind igen.
Bedste sommerhilsner Mette.