Det gjorde ondt? 2

brevkassespørgsmål

Det gjorde ondt? 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Lige et svar. Pillen jeg fik havde hjulpet inden, der var ingen kløe eller svien inden vi gik i seng. Vi har brugt kondom den første dag vi var i seng. Normalt plejer der ikke at være problemer med kondomer. Jeg har også for 1 års tid siden fået tjekket mit underliv da jeg havde en lille rift, og der fik jeg af vide at det hele så fint ud. Jeg var øm 2 - 3 dage efter også var der ikke noget mere, men jeg fik brunt udflåd igen efter vi havde været i seng sammen. (det var stoppet 1 - 2 dage efter) men der har det nok været pga. stress. Jeg fik mit lort 4 - 5 dage efter vi havde været i seng sammen. Jeg har nok været våd da jeg var kommet en gang inden vi havde samleje, men kan ikke huske om jeg var total tændt af det. Kan det være det som gjorde at det gjorde meget ondt? Har ikke prøvet før hvor det har gjort så ondt.

Svar:

Hej med dig

Jeg synes ikke du skal acceptere, at det stadig gør ondt når I har sex og derfor synes jeg du skal kontakte din læge og få en henvisning til en gynækolog. Så faktisk synes jeg stadig, at det svar du fik af Mette er rigtig godt. Jeg tror det ville bedre for dig at få et præcist svar, end at vi gætter os lidt frem her i brevkassen.

Så mit svar er helt sikkert at kontakte din læge igen.

Venlig hilsen

Erroll