det gør ondt!

brevkassespørgsmål

det gør ondt!

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 13 år 1 uge siden

hej. når mig og min kæreste skal have sex, gør det altid ondt når han skal op i mig. også selvom jeg er våd. det gør virkelig meget ondt, og tit har jeg ikke lyst til at have sex pga. det. vi har været kærester i 8 måneder, og det går da lidt ud over forholdet når det er saådan. jeg har været i seng med andre før ham, og der har været de samme problemer. kan det være fordi jeg er stram eller sådan noget, for engang imellem kan det godt være svært for min kæreste at komme op i mig? håber i kan hjælpe mig, da det er noget der fylder ret meget...

Svar:

Hej pige 18 år

Jeg kan godt forstå at det fylder meget, det er ikke rart når noget gerne skulle være dejligt går hen og istedet gør ondt.

Jeg vil anbefale dig at du tager et smut til din egen læge og får en henvisning til en gynækologisk afdeling med speciale i sexologisk behandling, her har de mulighed for at undersøge dig og på den måde finde frem til dine smerter, Smerter under samleje kan skyldes mange ting, en af årsagerne kan feks. være psykologisk, det vil sige at du muligvis spænder i nogle musler og ikke helt formår at slappe af under sex.

Venlig Hilsen

Sascha