Det gør ondt.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Det er 8 måneder siden at mig og min kæreste begyndte og have sex. Problemet er at det gør ondt hver eneste gang. Vi bor langt væk fra hinanden, så der går 1 måned ca. imellem hvergang, kan det have noget med det at gøre? Eller er der noget galt?

Svar:
Hej med dig
Der må da også være irriterende for jer, at det skal være sådan, nu når i har lyst til hinanden.
Jeg tror det er fordi du er 14 år, for i den alder er skeden tit ikke vokset sig klar endnu. Det vil sige din skede nok stadig er for smal og stram, men inden for et par år, vil den stille blive mere bred og dyb. Du kan selvfølelig godt hjælpe det lidt på vej ved, at onanere engang imellem, først med en finger og senere med 2 og måske så 3. Men det kan tage rigtig lang tid, at udvide sin skede.
Hvis i ikke kan vente til, at du bliver helt udvidet, så er det vigtigste, at du slapper helt af og gør dig opstemt ved, at have noget forspil hvor i kæler med hinandens kroppe. For når du slapper af og du bliver tændt, så vil din skede også blive dybere og mere elastisk. I skal også sørge for, at du er helt våd og det må gerne hjælpes på vej med noget spyt.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw