Det gør ondt..!! :'(
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Mig og min kæreste, var sammen igår, vi kælede først lidt hinanden. Så pludselig blev hans pik stiv ! :) Og det var først gang. da vi skulle til at have samleje kom oop i mig det gjorede for banet ond!! der kom noget grønt slim ud af min skede<3. hans pik er 27 cm lang .. Vi brugte selvføgelig en kondom, og da vi skulle til at begynde havde han lige flået min bh af. Og lige da det skete kom min mor, ind ad døren, og min bh'er landede lige foran hendes fødder.. jeg elsker tissemænd.. <3 Min mor sagde, at vi skulle sørge for, at han skulle være god ved mig.. !! :) Er det normalt, at der kommer grønt slim? Ud af hans Pik/Penis..?? MVH. Sex bomben..<3 skeder + Penis'er =<3

Svar:
Hej med dig.
Det lyder som noget af en oplevelse du har dig, jeg kan fortælle dig at der er flere drenge og piger, som oplever at de bliver opdaget/forstyrret af deres forældre lige når de er midt i sex eller noget frækt. Det kan være flovt eller pinligt for nogen, men det lyder som om din mor tog det meget pænt.
Når det er første gang i har sex, så kan det godt gøre ondt. Det er dog forskelligt om det gør meget ondt eller blot lidt ondt. Det er en god ide at være forsigtig, sådan at det ikke bliver ubehageligt. Det er godt i bruger kondom, på den måde bliver drengens sæd inde i kondomet og derfor kan det ikke være drengens sæd som er kommet op i din skede. Sæd er som regel hvidligt eller lidt gennemsigtigt.
Jeg kan ikke fortælle dig hvad det grønne slim er, men det kan måske være noget udflåd eller skedesekret. Hvis du stadig har grønt slim, som kommer ud af din skede, så synes jeg du skal fortælle det til din mor og så er det en god ide at tage til lægen. Når udflåd er brunligt, grønligt eller andre farver end hvidlig, gullig, så kan det være tegn på en underlivsbetændelse.
Håber det gav dig lidt svar - pas godt på dig selv.
Sommerhilsner og varmt humør fra Bibi