Det går hurtigt
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Brevkasse.
Jeg har et problem eller jeg ved ikke om det er et problem, men det er at når jeg onanere går der kun 15 sekunder cirka før jeg får udløsning, det er træls at det går så hurtigt..
Er det normalt?

Svar:
Hej med dig :-)
Jeg kan godt forstå, at du synes det er træls, at du føler du får udløsning meget hurtigt.
Jeg kan fortælle dig, at det er helt normalt - især når man er ung som dig. For at træne din evne til at holde længere, kan du prøve "start-stop"-teknikken. Det går ud på, at når du onanerer og kan mærke, at du er ved at få en udløsning, skal du stoppe og vente til din rejsning eller ophidselse begynder at falde. Derefter skal du gå i gang igen. Stop inden du får udløsning en 4-5 gange, før du lader dig selv få udløsning. På den måde træner du din krop i at være ophidset uden at komme.
Mange hilsner
Christina.