det er uretfærdigt!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg vil gerne forholde mig anonym.
jeg syntes det er vildt uret færdigt at man ikke kan købe sex lege tøjer eller prøve nye ting af på sig selv når man er en dreng jeg har efter hånden onaneret i et år nu men det begynder at blive kedeligt og jeg mangler noget spændene som dreng, piger kan prøve alt mugligt af som fx at stikke forskelige former in i fissen
har du et forslag til hvad man kunne grøre for at pifte sin ornani op på? :/
er der nogen andre drenge der har det på samme måde?

Svar:
Hej med dig
Lad mig starte med at sige at du helt sikkert ikke er den eneste der synes at onani kan blive kedeligt. Det tror jeg mange fyre kan synes i perioder. Men jeg tænker at der er nogle forskellige muligheder for at variere onani, så det kan blive ved med at være spændende. Her er en artikel med 10 bud på spændende onani.
Du kan have ret i at det selvfølgelig er ærgerligt at man ikke kan købe sexlegetøj som 15-årig, men heldigvis kan man selv være kreativ med ting man har derhjemme eller let kan købe. Tjek den her lille og enkle opskrift på hvordan du laver hjemmelavet legetøj.
Håber det gav dig lidt inspiration til at peppe onanien lidt op.
Mange hilsner
Niels-Christian