Det er mig Ferdi igen :P

brevkassespørgsmål

Det er mig Ferdi igen :P

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Da jeg onanerede vildt hurtigt!, så pludselig da jeg havde onaneret og fik sperm ud men samtidig lidt blod. hvordan kunne det ske?

Svar:

Hej med dig igen

Det lyder heller ikke rart, det kan jeg godt forstå at du spørger til.

Hvis blodet kommer ud sammen med spermen, så synes jeg at du skal snakke med din læge og blive undersøgt. Han kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad der er og hvorfor det sker.

Det der dog kan være sket er, at hvis du har onaneret lidt for vildt og rykket lidt for hårdt i din tissemand, så kan der være kommet en rift i huden. Hvis det er en rift i huden er det helt ufarligt. Men måske skal du onanere lidt mindre vildt næste gang.

Håber det hjælper :)

Venlig Hilsen Mie