Det der med sex...
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej (-: Jeg har haft kæreste på i et par uger nu, og vi har det rigtig godt sammen. Vi er begge jomfruer. Men vi har snakket sammen om det med sex og vi er begge "klar" til det. Men jeg har nu alligevel nogle spørgsmål: 1. Jeg har for meget mave gas, altså jeg prutter meget, og har stort set altid ondt i maven. Men kan pikken, når den kommer op i mig, få mig til at prutte? Det er simpelthen så pinligt men jeg bliver nødt til at spørge.. 2. Kan drenge bedst lide når piger har barberet sig dernede eller kan de bedre lide det 'naturligt' ? 3. Kan drenge bedste lide handjob eller blowjob? Jeg ved godt siden i kun er kvinder, her i denne brevkasse, men håber i kan svare på spørgsmålene alligevel. På forhånd tak (-:

Svar:
Hej med dig.
Tak for dine spørgsmål - dem kan vi/jeg godt svare på. Jeg synes det er nogle gode spørgsmål, som der helt sikkert også er andre piger og der søger svar på.
Når nu din kæreste og dig føler jer klar til sex, så er det helt naturligt i snakker om det. Når i snakker om det, kan i faktisk også snakke om de ting, som du skriver om her. Det er jo helt okay at være nysgerrig og spørge jer frem. Det handler jo om jer to, og det er vigtigt at det er en god oplevelse for jer begge. I har jo ikke været kærester i så lang tid, men der er ikke noget der haster. Jo bedre i lærer hinanden at kende, jo bedre kan i finde ud af hvad i har lyst til og hvad i måske er nervøse for.
Her svar på dine spørgsmål:
1. Når din kærestes pik kommer op i dig, så kan den ikke få dig til at prutte. Men for dig kan det måske føles som om du skal prutte, fordi i bevæger jer sammen og er nøgne, og det er jo ikke rart. Når man har luft i maven, så er det svært at kontrollere luften. Men altså både piger og drenge kan komme til at prutte under sex. Når du bliver rigtig tændt og har lyst til sex, så bliver alle dine nerver omkring din skede og hele dit underliv enormt følesomme, det betyder at din luft i maven måske lidt bliver sat på "stand by", fordi der sker noget andet i din krop. Det er vigtigt du føler dig tryg med din kæreste og tryg ved at skulle have sex - uden at skulle være bange for at komme til at prutte.
2. Nogle drenge kan lide at piger er barberede og andre kan bedst lide det naturligt. Det er forskelligt. Det er vigtigt du selv synes du okay med have hår dernede eller barbere dig, hvad foretrækker du selv? Hvis du gør noget som du egentlig ikke selv synes om, så prøver du at være en anden end den du er og du skal finde frem til hvem du er og hvad du kan lide. Du kan måske prøve dig frem.
3. Jeg tror der er mange drenge der bedst kan lide blowjob. Det er måske fordi at ved blowjob, kan de mærke bløde læber og varme. Og så kan de måske synes at det ser frækt ud, fordi de kan se på pigens ansigt samme tid.
Jeg vil gerne fortælle dig at hvis din kæreste og dig er rigtig vilde med hinanden, så betyder det med prutterne, kønsbehåring og hand- eller blowjob ikke så meget. Så handler det nemlig mest om at i kan være sammen, være nysgerrige og finde ud af det hele hen ad vejen. Så finder i ud af hvad i tænder på. Du finder ud hvordan du bedst kan lide at blive rørt og hvornår. Det samme gør din kæreste - nogle gange kan han foretrække handjob og andre gange måske blowjob. Prøv jer lidt frem og husk at snakke en masse sammen.
Held og lykke og pas godt på dig selv.
Godt nytår Bibi