deres diller

brevkassespørgsmål

deres diller

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej :) jeg har tengt over noget, så derfor skiver jeg til jer. hvad er gennemsnittet for drenges diller stiv selvføldi. hilsen lille mig

Svar:

Hej lille dig.

Hvis du spørger drengene, så vil de fleste nok synes at deres diller er liiidt for lille. Men hvis de måler så viser det sig faktisk at de fleste har en diller der er helt fin i størrelse og længde.

Gennemsnittet for en diller i slap tilstand er ca. 8-12 cm. Den vokser ca 60%, når den bliver stiv - altså når drengen får rejsning. Så er gennemsnitslængden ca. 13-19,5 cm. De fleste måler fra roden af deres diller og til den yderste del af penishovedet (det som også hedder glans).

Du kan læse mere om deres diller, ved at klikke her.

Vinterhilsner Mie