Den er skæv
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Jeg har et problem, min penis er skæv, ned ad når den er stiv. Jeg har en kæreste og vi er ikke kommet så langt som til at dyrke sex men det kommer nok før eller siden så jeg ved ikke om den er for skæv. Jeg ved ikke om der er mulighed for at emaile jer nogle billeder? Min Penis er ca 16 cm lang i stiv tilstand, 11-12 cm i omkreds, er det normalt? - Jeg onanere måske 5 gange om ugen og det er uden problemer. På forhånd tak. Hilsen nordjyde

Svar:
Hej med dig
Det er meget normalt at en penis er skæv. Lige så mange forskellige drenge der er, lige så mange forskellige peniser er der også. Så du ikke skal være bekymret for om I kan have sex eller ej. Det kan sagtens fungerer, også selvom den er skæv.
Det er ikke muligt at du kan sende billeder hertil.
Din penis har også en hel normal størrelse. Man siger at en færdigudvilket penis har en gennemsnitsstørrelse på 12-17 cm i stiv tilstand. Gennemsnittet for omkredsen er 8-16 cm, så din er også helt normal der.
Venlig hilsen Sine