dåmt tegne at gør
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
ig og dhej bb ... ved godt det er dåmt det jeg har goret men ... men for at siger det  kort så har jeg hart sex ... og så aligervæ ikke for fik den ikke bag i men i det anden hul     v vis de forså havd jeg mener (:)) ... men jeg tore og siger tore fordi jeg ikke ved det men jeg tore det var uden kondom såå jeg er lidt bange for om jeg kan bilver gavie af det kan jeg det ? og nu hvor det var det anden hul forande og ikke det bag i så gå jeg ud fra jeg ikke er jomfor mere det vil jeg også liger høre om jeg så er eller ikke   er? jeg vil liger siger lidt om det så i beger kan gire mig saver på det førest jeg spuret om godt det var i gå og nu har jeg ondt i hovdet også lidt der-ned men sjovt   nok mest i hovdet og så kommer der sådan nogen hvidt ud der-ned som ikke luget så godt er det nomalt ? og så sagt han godt nok til mig jeg ikke kunne bilve    gavie af det men er bare meget anvøs for at bilver det det vil være det væsters der kunne sker for mig , håber meget jeg ikke bilver det for er meget bange for at bilver     det :(::: , havd synse i jeg skal gør ? p.s håber i saver hurdit det meget vidgt for met betyre meget

Svar:
Hej med dig..
Godt du skriver til brevkassen, fordi jeg kan godt læse at det fylder meget..og jeg håber mit svar kan hjælpe lidt.
Bare rolig.. du kan ikke blive gravid ved at have analsex (sex i numsen). Du kan kun blive gravid ved at at drengen får udløsning når han er oppe i din skede. Så hvis det kun var sex i numsen, så behøver du ikke at være nervøs for det.
Omkring det med om du stadig er jomfru, så er det lidt forskelligt hvad folk mener. Mange siger, at man ikke er jomfru længere, når en drengs penis kommer op i ens skede. Der sidder nemlig en hinde som man kalder jomfruhinden og når den går så i stykker så siger man, at man ikke er en jomfru mere. Men andre siger at andre former for sex også betyder at man ikke er en jomfru mere.. for eksempel at have analsex. Så det er lidt op til dig selv, om du synes du er en jomfu eller ikke en jomfru.
Omkring hovedpinen, så ved jeg ikke hvorfor du har oplevet det, men jeg tror ikke det handler om sex. Måske har du fået for lidt vand? Men forhåbentlig har du ikke hovedpine mere.:)
Omkring det hvide der kom ud af din numse, så tænker jeg at det nok er sæd fra drengen. Der kan godt gå lidt tid, før alt sæden er ude.. der kan gå mange timer. Jeg tror det er det, men hvis det er sket igen og flere dage efter du havde sex, så ville jeg gå til lægen med det.
Jeg håber det var svar nok og så har jeg bare en sidste ting til..
Du er 14 år og det er lidt for tidligt at have sex, så jeg synes der er to ting du skal huske på. Brug ALTID kondom, fordi udover at de beskytter mod graviditet, så beskytter det også mod kønssygdomme og det kan du også få ved analsex. Og det andet er, pas godt på dig og gør kun noget du selv har lyst til ... okay?
Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll