Cumshots
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej Cyberhus!
jeg har et meget konkret og lige ud spørgsmål: Min nye kæreste, vi har været sammen i få måneder, tænder på at få de såkaldte facials af mig, når jeg kommer. Jeg synes det er frækt at give hende det, for det er ikke noget jeg er vant til og der går ligesom også lidt porno i det. Men spørgsmålet lyder på, hvordan kan jeg lave nogle store loads? For der kommer ikke så meget når jeg først sprøjter.. Bevares der kommer det som jeg altid selv synes har været rigeligt, men hun vil have mere og det vil jeg gerne give hende. Så mon i kan hjælpe mig?
i har altid været en stor hjælp så jeg tvivler ikke på jer :-) Mvh, frisk fyr!

Svar:
Hejsa Friske Fyr.
Det lyder spændende med en pige, som du tænder på og gerne vil tilfredsstille. Og dejligt, at du tidligere har kunnet bruge vores råd.
Det er forskelligt fra fyr til fyr hvor meget, man kan komme ad gangen. Nogen kommer altid rigtig meget, andre meget lidt, mens det for en tredje gruppe varierer meget fra gang til gang. Det eneste, man kan gøre, for at der kommer mere ad gangen er at lave nogle længere intervaller mellem, at man kommer. Med det mener jeg, at du skal sørge for, at der går noget tid, fra du sidst kom, til du skal komme sammen med hende. På den måde vil der ophobes mere i din krop, som kommer ud, og som du måske endda vil opleve endnu mere intenst, fordi du har ventet længere.
Jeg håber, det vil lykkes for dig.
Kh. Matilde