cockstuffing

brevkassespørgsmål

cockstuffing

brevkassespørgsmål af
Anonym

når jeg onanerer har jeg tit et søm eller et stykke af en strikkepind ( ca. 10 lange,og 5mm.i diameter ),presset op i pikken. Det ophidser mig meget at spidde min pik på denne måde. Jeg onanerer så til jeg er meget tæt på at få orgasme, og jeg kan mærke at det pumper i underlivet og sæden presses ud i pikken, men stoppes af det jeg har presset op i urinrøret. Når jeg så trækker sømmet ud af pikken kommer der en hel stråle af sperm ud, det føles dejligt, men det er ikke som en rigtig orgasme. Jeg er vild med at gøre det, men jeg er blevet nervøs for om det kan skade kønsorganerne i længden ?? Jeg har ingen smerter ved vandladn. bagefter, men der kan komme lidt blod i sæden hvis jeg har onaneret længe, og jeg har har haft sømmet ude for at sprøjte, og derefter presset det ind igen mange gange. Venlig hilsen Lars.

Svar:

Hej med dig..

Vi besvarer ikke spørgsmål til unge over 23 år, men jeg vil gøre en undtagelse her.

Jeg er ikke læge og kan derfor ikke svarer fuldstændig på dit spørgsmål og derfor synes det er vigtigt, at du lige giver din læge et kald. Men ud fra hvad jeg ved, så er det farligt det du har gang i og af flere grunde.

For det første er urinrøret ikke lavet til at kunne holde til den slags. Og hvis du kommer til at rive hul eller ridse det, kan det skabe problemer og være nødvendig med en operation. Du skirver at der kommer blod med ud og det fortæller mig at du er kommet til at ridse noget derinde.

For det andet, kan der nemt komme infektion i urinrøret og blærerbetændelse, hvis strikkepinden eller sømmet ikke er fuldstændig steril.

Jeg kan ikke fortælle dig, om det skader kønsorganerne, men jeg kan ikke forestille mig, at det er godt for dem. Så selvom du synes det føles rart, så vil jeg kraftigt råde dig til ikke at stikke noget op i urinrøret. Og husk at kontakte lægen, frodi hanhun kan nok komme med en del flere grunde til at det er en dårlig ide.

Og til sidst vil jeg gerne fortælle dig, at jeg også bliver bekymret for dig. Selvom du skriver at det føles rart og at det derfor er en del af din måde at onanere på, tænker jeg, at det måske også er en måde at skade dig selv på. Og derfor synes jeg du skal overveje at få snakket med en professionel omkring det, og måske få afklaret om det er rent seksuelt eller om der også er andre ting som gør, at du stikker store søm ind i din pik. Du kunne måske starte med at tage en snak med LMS her.. Det er landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskadende adfærd.

Kan du have det godt

Venlig hilsen

Niels Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål