bøsse?

brevkassespørgsmål

bøsse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus super fed hjemme side. Igår i skolen gik en af mine venner hen og stillede mig et spørgsmål om man er bøsse hvis man sutter pik på en anden dreng og synes godt om det jeg svarede ved ikke. jeg skriver her ind for at få svar på spørgsmålet. Er man bøsse hvis man gør det?? Pls svar hurtigt

Svar:

Hej med dig.

Jeg er glad for at høre, at du kan lide Cyberhus' hjemmeside. Håber også du får meget glæde af siden her fremover.

Til dit spørgsmål:
Det kan være være, at man er bøsse, men man behøves ikke, at være bøsse fordi man sutter pik på en anden dreng og kan lide det. Man kan for eksempel være, biseksuel (det at være interesseret i begge køn) eller bare heteroseksuel der eksperimenterer og synes, at det var en fin oplevelse. Så der er flere muligheder for hvad man kan være - enten bøsse, biseksuel eller bare nysgerrig.

Håber du kan bruge mit svar. Ellers må du gerne skrive herind igen.

Venlig hilsen Lisa.