Bumser, steder....
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa, jeg ved ikke om det her er et problem, men det har været der nogen tid.
Jeg har sådan noget bumse lignene knubber bag på min penis, og vedd ikke helt om det bare er bumser, og om man kan have det der O,O eller hvad det end er :S
Tak på forhånd!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du undrer dig over hvad de her knopper er for nogle, men jeg kan fortælle dig at det faktisk er helt nomalt. Næsten alle drenge og mænd oplever at få bumser på deres penis en gang i mellem og de forsvinder helt af sig selv igen uden at man behøver at gøre mere ved det. Hvis du synes at det bliver ved med at irritere, at der kommer flere eller at de ikke går væk af sig selv, så synes jeg at du skal snakke med din læge. Så kan han/hun hjælpe dig med hvad du kan gøre for at behandle det.
Jeg håber de forsvinder af sig selv.
Venlig hilsen Marianne