Bryster

brevkassespørgsmål

Bryster

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej Cyberhus :) Jeg har længe været i tvivl på om der er nogen måde man kan støtte ens bryster mere så man ikke ender med "hængepatter" jeg mener... de fleste piger fra min klasses bryster er formet og sådan Okay store... mine ligner bare ( ligesom en meget tyk mand kan få en stor brystkasse ) og jeg tænkte bare om der er en bestemt slags BH man kan gå med som måske støtter ens bryster? Jeg er også begyndt at tabe mig lidt men mine bryster har altid set sådan ud... jeg sover uden bh eller noget om natten og mine " to fedt klatter" det ligner det faktisk lidt... :i... ryger til hver sin side og når jeg ligger på siden er der slet ikke nogen form i det... har i nogen råd? :-) knuuzz Maria<3

Svar:

Hej med dig.

Velkommen til .... først vil jeg fortælle dig at du er ved at bevæge dig ind i de voksnes rækker med alt det som det betyder. Med det mener jeg, at de forandringer som er ved at ske med din krop begynder at vise sig nu. Du er ved at udvikle dig fra at være barn til at bliver en voksen kvinde. Dine bryster vil forandre sig hele livet. Hvis du på et tidspunkt begynder at spise p-piller vil dine bryster forandre sig.Træning af de muskler som sidder under fedtvævet i brysterne kan løfte dem. Rent genetisk har kvinden de bryster hun har og de kan have rigtigt mange udformninger. Vægttab ændre også brysternes udseende da brystvæv som sagt er fedt (og mælkekirtler). Det var lige lidt information, og nu kommer jeg til svaret på dine spørgsmål.

Man kan godt købe en BH som støtter brysterne. Der findes BHer som støtter mere eller mindre. I forretninge hvor du kan købe BHer ved de nøjagtigt hvilken størrelse du skal bære, ved at måle dig omkring brystkassen og brystomfanget. Du kan god tabe dig lidt og tage en lille smule på og BHen passer alligevel, da de er flexible. Det væsentligste er at BHen passer og støtter i størrelse når/hvis du køber en.

Det er helt normalt at brysterne falder ud til hver side når du ligger ned. Når du skriver at der ikke rigtigt er nogen form på dine bryster når du ligger på siderne, er det nu en gang sådan det er.
I stedet for at fokusere på og ontale dine bryster som "to fedt klatter" kunne det måske være fint for dig, at kigge lidt mere kærligt på dig selv og din krop. Du fortæller mig at du har tabt dig, vær glad for den indsats du har lagt i det og glæd dig ved at din krop er ved at udvikle sig. Du skal i en lang periode vænne dig til at din krop ændre sig. Der kommer flere og flere former osv.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Varme hilsner Mette