boyfriend
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
hej, for et par dage siden lavede jeg en profil på boyfriend.dk, men jeg har desværre glemt mit brugernavn (og muligvis forkert email). Jeg så det ikke som et stort problem, da jeg bare kunne lave en ny bruger, men jeg tilføjede min cpr-nr, og meget nervøs om det... vil det være muligt hvis jeg havde brugt forkert email, og folk kunne gå ind på min profil og få min cpr nr derfra?
jeg har også en anden email som jeg brugte på boyfriend.dk, så folk ikke kunne få fat på mit rigtige navn. jeg har tænkt mig hvis jeg mødte nogen på boyfriend.dk, så kunne jeg skrive via den email. jeg vil også tænkt mig at prøve noget homoseksual sex med andre fyre, så håber du kunne også give mig nogle gode råd.
Noget som også gjorde mig list nervøs. jeg kom er ikke sikker på om jeg har brugt en rigtig mail. jeg har bedt dem om at sende mig min brugernavn via email, men jeg har ikke rigtig fået noget svar.
undskyld, for besværet. håber i kan hjælpe mig.

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå du er nervøs, men jeg er sikker på at andre ikke kan få dit cpr.nr fra din profil.
Boyfriend begyndte i 2009 at bruge cpr.nr til at sikre at folk ikke oprettede en masse fake-profiler fordi de desværre oplevede rigtig mange der oprettede profiler som hovedsageligt blev brugt til at chikanere de andre brugere.
Boyfriend viser ikke cpr.numrene offentligt så andre brugere vil ikke kunne finde det nogen steder.
I forhold til det her med mail, så tænker jeg at problemet nok er at du ikke kan huske den mailadrese du oprettede din profil med og derfor modtager du så heller ikke en ny kode. Jeg synes du skal skrive til boyfriends support og spørge dem om hvordan de kan hjælpe dig. Når nu du har tilknyttet dit cpr. til din profil kan de måske hjælpe dig med at genskabe din konto, eller måske slette den konto du har nu, og så kan du oprette en ny.
I forhold til hvad du kan gøre for at afprøve sex med en mand tænker jeg at boyfriend kan være et godt bud. Jeg ved at mange fyre bruger boyfriend til at finde en sexpartner, hvis de vil prøve det af. Men hvis du ønsker lidt flere konkrete råd til gode steder at møde en sexpartner og hvad du skal være opmærksom på så synes jeg du skal kontakte lgbt-ungdom, som rådgiver unge bøsser, lesbiske, bi- og transseksuelle, men også unge som er nysgerrige omkring deres seksualitet.
Du kan både ringe og chatte med deres rådgivere og du kan læse mere om dem her
Mange hilsner
Niels-Christian