bolleven

brevkassespørgsmål

bolleven

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej:) jeg er en pige på 15 som er faldet fuldstændig for en dreng, men han har en kæreste.. da han holdte fest i weekenden havde vi sex og vi nød det begge to. han er også vild med mig og vi har været sammen en gang til efter festen. jeg spurgte ham om han syntes det var okay vi gjorede det når han havde en kæreste og han sagde at vi bare var bollevenner og at han elskede mig og havde følelser for mig men ikk ligesom til en kæreste. hans kæreste ved selvfølgelig ikk noget om det.. men har det lidt dårligt med det. både det at han er hende utro med mig og så være nummer to når jeg virkelig elsker ham og godt ville være mere end venner.. hvad skal jeg gøre.? håber at hører fra jer, hilsen den tilsidesatte

Svar:

Hej tilsidesatte.

Det er ikke en nem situation du sidder i og det er derfor også svært at give dig et konkret svar på, hvad du helt præcist skal gøre. I stedet vil jeg give dig nogle overvejelser du kan tænke over og ud fra din mavefornemmelse, vælge det du synes er bedst.

Du skriver at du har det lidt dårligt med at han er hende utro. Det kan jeg godt forstå. Du kan måske selv forestille dig hvordan det ville være, hvis han var dig utro og måske er det derfor du det dårligt med det? Det er helt normalt og okay at have det sådan.

Du skriver også at du ikke synes det er særlig rart at være nummer to og faktisk gerne vil mere end venner. Jeg kan godt forstå det ikke så føles rart at være nummer to. Hvad tror du han tænker om have dig ved siden af sin kæreste? Jeg kommer til at tænke på om han bare vil have sex med dig, eller om han rent faktisk elsker dig så meget at han hellere vil have dig som kæreste?

Jeg synes det ville være en god idé, hvis du snakkede med ham om, at du ikke synes det er særlig rart at være nummer to, men at du faktisk gerne vil være kærester med ham. Måske er han også vild med dig, måske er han ikke?

Udfra fra de ting du skriver opfatter jeg det sådan, at du faktisk rigtig gerne vil være kæreste med ham, så du ikke bare er nummer to. Jeg synes derfor du skal finde ud af, om han også gerne vil være kæreste med dig. Hvis ikke han vil det, synes jeg du skal overveje om du overhovedet skal være sammen med ham. Jeg ved godt at det kan være svært, fordi du er forelsket i ham, men jeg synes alligevel du må gøre op med dig selv, hvad du gerne vil, så du ikke skal gå at have det dårligt med det.

Venlig hilsen Sine