Bollebuddys=orgasme

brevkassespørgsmål

Bollebuddys=orgasme

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej:-) Jeg er en pige på 18, og min bedste ven og jeg er bollevenner. Jeg tænder sygt meget på ham, jeg bliver drivvåd når bare vi snaver. Også fordi vi er så gode venner, jeg tænder meget på personlighed. Men så når vi har sex, så for jeg kun små orgasmer, for det meste ingen. Jeg forstår det ikke helt, for jeg tænder så vildt på ham, og han på mig, og når vi ikke er sammen, tænker jeg ikke på andet end at mærke ham oppe i mig igen. Men jeg ville bare ønske jeg kunne få en rigtig orgasme. Skal måske også lige siges, at han er den første jeg har haft sex med. Men er der noget jeg selv kan gøre, for at få en orgasme?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål - det med orgasmer kan godt være lidt komplekst, så jeg kan godt forstå du spørger ind til om der er noget du kan gøre.

For det første så er det vigtigt at man tænder på hinanden - og det gør I jo. Så langt så godt. Men selvom man tænder mega meget på hinanden og du bliver drivvåd, når i bare snaver, så betyder det desværre ikke at du altid vil få orgasme. Det er sådan at mange piger ikke oplever orgasmer. Der kan være psykiske og fysiske grunde til det - og derfor kan det blive lidt komplekst at forklare og forstå.

Psykisk kan det handle om tryghed, følelser og tillid. Fysisk kan det for pigen handle om at hun skal vide hvordan hendes underliv reagerer. Nogle kvinder oplever orgasmer tidligt i deres seksuelle liv og andre oplever orgasmer efter flere år.

Det du kan gøre er at mærke på dig selv, hvad du kan lide. Det kan du gøre ved at onanere - du kan prøve dig frem med dine fingre eller måske sexlegetøj. Når du oplever orgasme ved onani, så kan du bedre genkende følelsen ved samleje og så øve dig sammen med din ven. Du kan lære ham hvoran han skal røre ved dig og så kan i eksperimentere med hinanden.

Det er vigtigt at det er dejligt for jer begge, men du skal ikke fortvivle hvis ikke orgasmen automatisk kommer - det er helt normalt. Men derfor kan man godt øve sig og hjælpe den på vej.

Held og lykke med det.

Vinterhilsner fra

Bibi