Bolle med mange
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hvad skal jeg gøre hvis jeg godt vil bolles af 3 gamle mænd på en gang så alle mine huller er fyldt ud men jeg ved det gør lidt ondt. Kan jeg bedøve mit underliv på en eller anden måde? Hilsen pigen med sex lyst.

Svar:
Kære Thisted pige 14 år.
Tak fordi du skriver til Cyberhus.
Allerførst har jeg rigtigt meget lyst til at fortælle dig, at det der foregår, eller det du gerne vil have skal foregå, mellem dig og de 3 gamle mænd faktisk er ulovligt. De må absolut ikke være sammen med dig- og det gør mig vitterligt bekymret, at du vil bedøve dit underliv fordi det gør ondt, selvom du har rigtigt meget lyst.
Der er en lov som beskytter børn under 15 år mod, at dette sker. Der er ikke noget man skal bedøve sit underliv med for at undgå smerter. For at undgå smerten, er du altså nødt til at lade være. Jeg vil råde dig til at tale med en voksen som du har tillid til. Måske din mor, din skolelærer ellers kan du logge på Cyberhuschatlinjen hvor du kan tale med en voksen.
Hilsen Mette