Bodyline / Firm'N GRO?

brevkassespørgsmål

Bodyline / Firm'N GRO?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Jeg læste idag i et gammelt Q-blad at man kunne købe piller der skulle kunne forstørre brysterne op til 2 skåle. Men efter at have læst debatter på nettet og set resultaterne fra Q-bladet er jeg meget i tvivl om hvordan og hvorledes med disse piller, da der er alle mulige forskellige holdninger og erfaringer omkring uønskede bivirkninger selvom det er et naturmiddel og på nogle virker det og andre ikke?. Mit/mine spørgsmål er: Virker det? Kan der forekomme uhyggelige bivirkninger? og hvis det virker, skal jeg så fortsætte med at tage dem resten af livet hvis jeg vil opretholde resultatet eller er resultatet permanent?. Glæder mig til at få et svar da jeg godt kunne tænke mig bare en smule større bryster, intet overdrevent uden at skulle betale et halvt hundredetusinde for det og få et falsk resultat!. Jeg er ellers meget tilfreds med mine bryster men ville da ikke gøre noget med lidt mere fylde på en naturlig vis?. :)

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål - der er mange både drenge og piger, som ønsker at ændre deres krop, så det er klart man forsøger at finde ud af hvordan det kan lade sig gøre. Mange piger ønsker at få større bryster. Du har kigget en masse på nettet og fundet Firm´N Gro, jeg vil gerne prøve at svare på de spørgsmål du har omkring dette produkt og dine tanker om det.

Til at starte med vil jeg sige at der er ikke er nogen anden naturlig måde at få større bryster på, andet end at lade kroppen udvikle sig. Ved vægtøgning kan brysterne størrelse ændre sig og blive større, men det er dog ikke sikkert at vægten sætter sig på brysterne. Nogle piger får store bryster, andre små eller mellem størrelse, man kan desværre ikke selv vælge - med mindre man vælger at få lavet større bryster ved plastikkirurgi.

Der findes flere artikler om produktet online og flere forskellige meninger om det. Nogle læger mener det er utroværdigt og det er dyre penge at betale for noget som ikke virker. Andre fortæller om uhyggelige bivirkninger som sterilitet. En norsk læge siger også at alt der kan få kroppen til vokse, kan forårsage kræft.

Jeg tror ikke på det virker, der er desværre ingen mirakel løsning til at få større bryster. Men jeg kan godt forstå at du gerne vil vide mere, da du ønsker at få lidt større bryster, du kan prøve at gå til din læge og fortælle hvad du ved om produktet - din læge kan give dig en mere "teknisk" forklaring og svar på spørgsmålet.

Jeg håber du vil overveje det meget og især fordi du allerede faktisk er glad for størrelsen på dine bryster - så synes jeg bare du skal være vildt glad for dem og være glad for at du er helt naturlig - på absolut naturligste vis.

Varme sommerhilsner fra Bibi