Blowjobs
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Nu har jeg været seksuelt aktiv i ca. to år, og i den tid har jeg eksperimenteret lidt med oralsex. Mit problem er bare, at jeg har en meget, meget lille mund. Jeg har rigtigt svært ved at give et blowjob, for jeg kan ikke rigtigt dække mine tænder til, og det gør undt i mundvigene efter ikke ret lang tid, og det gør det altså ikke ret sjovt for mig at give blowjobs, og derfor heller ikke specielt hyggeligt for min partner. Hvad kan jeg gøre?

Svar:
Kære 16 år pige.
Tak for dit spørgsmål til cyberhus.
Når det gør ondt, er det en rigtig god ide, at gøre noget andet end det du har gjort og det er det du søger svar på.
Jeg kan foreslå dig, at du prøver at bruge tungen mere end mundhulen. Prøv at lade din tunge undersøge hans penis (sørg for at du har godt med spyt, som får det til at glide og gøre det dejligt for jer begge). Slik op og ned ad skaftet, rundt om den, prøv at drikke koldt vand inden du slikker og se om han kan lide det, lad din tunge snurre rundt om penishovedet lige i kanten. Prøve at slikke på penishovedet samtidig med du giver hand-job. Leg forsigtigt med hans testikler (spørg ham om han kan lide det). I det hele taget er det en rigtig god ide´at I fortæller eller viser med lyde, hvad der føles dejligt for jer hverisær.
De allerbedste hilsner
Mette.