Blowjob

brevkassespørgsmål

Blowjob

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg kunne godt tænke mig at få et blowjob men hvorDan får jeg et

Svar:

Hej med dig.

Jeg tror ikke, du er den eneste dreng på din alder, som går og drømmer om at få blowjob, og som generelt fantaserer om sex. Det er helt normalt at gå med et ønske om at få et blowjob, men det er ikke altid helt så nemt at få ønsket opfyldt, hvis man ikke har en kæreste.

Jeg kan ikke præcist svare dig på, hvordan du får et blowjob, men det handler i første omgang om, at du skal finde en sød pige, som du godt kan lide. Det kan være, der er en pige, du er lidt vild med, som du kan begynde at give komplimenter, være mere sammen med og generelt vise, at du godt kan lide. Hvis det viser sig, at hun også kan lide dig, kan det være, I kan begynde at være sammen og måske endda blive kærester. At finde en pige, man er tryg ved og har det godt med, er nemlig det første skridt på vejen til at få kys, kram, kærlighed og måske endda sex og blowjobs. For mange par går der dog længe, inden de bevæger sig ud i at give hinanden oralsex (som blowjobs er), da det kan være meget grænseoverskridende for pigen at give et blowjob. Derfor er det vigtigt, at du giver dig god tid til at lære pigen godt at kende, få hende til at føle sig godt tilpas og er opmærksom på, at ingen af jer får overskredet nogle grænser, I ikke har lyst til.

Man kan nemt blive fristet af tanken om at få et blowjob af en tilfældig, men jeg kan garantere dig for, at oplevelsen vil blive meget bedre for dig, hvis du finder en pige, du kan lide og har det godt med. Det er nemlig også vigtigt at passe på sig selv og kun gøre sådan nogle ting med nogen, man stoler på. Vær derfor tålmodig og eksperimenter evt. med onani, indtil du finder den rigtige pige. Der er mange rare former for onani, og du kan måske få lidt inspiration på denne side til, hvordan du kan prøve nye metoder af.

Vh. Matilde