Blow job og sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej! :-)
Jeg er en pige på 15 år, jeg har en rigtig sød kæreste, og vi har været sammen i lidt over en måned.
Når vi er sammen putter vi og nusser… sidste gang jeg var sammen med ham begyndte vi at tale om vi gerne vil eksperimenter med oral sex inden faktisk sex.
Han er min første kæreste og jeg har ingen ide om hvordan man giver et blow job…
Jeg er også rigtig nervøs for min første gang. Jeg er bange for det gør ondt.
Håber virkeligt du har nogle tip, når det kommer til at give blow jobs og have sex for den første gang.
Tak på forhånd :-)

Svar:
Hej med dig:-)
Først og fremmest godt du skriver herind. Jeg kan fortælle, at rigtig mange unge piger bekymre sig om første gang! Og helt naturligt også tanker om hvordan man giver et blowjob, så der er helt sikkert en del, som vil kunne genkende dine tanker. Hvor er det bare super dejligt med en god kæreste, og fedt i sådan kan tale sammen om sex, og hvad i har lyst til at prøve og sådan. Mon du har delt med ham, at du er lidt bekymret for, at det gør ondt første gang? ellers kan du måske gøre det. Nogen gange kan det godt hjælpe lige at snakke om det, så kan man føle sig mere tryg i forhold til, at sige stop hvis det gør ondt, og han kan være ekstra opmærksom. Men når det så er sagt, så tror mange at mødommen i skeden ligesom springer første gang, man har sex, og det er ikke rigtigt. Hos langt de fleste piger gør det hverken ondt eller bløder. Selvom små rifter i mødommen er helt normalt og kan give lidt blod. Smerter er faktisk tit fordi pigen spænder i de muskler, som er i skeden, hvilket jo også er forståligt, når det er første gang, man har sex. Sexlinien har virkelig godt styr på den slags, så jeg giver dig lige linket her, hvor du kan læse meget mere om mødommen og dens nye navn; kønskransen:-)
Du skriver, i har snakket om at eksperimentere med oralsex inden faktisk sex. Og det er jo også super fint at starte sådan, og særligt når man er lidt nervøs for den første gang - som de fleste er. Og så er det faktisk en helt vildt god måde at lære hinandens lyst og krop at kende. Vi er jo allesammen forskellige, så måske du kunne spørge ham, hvad han har lyst til, at du gør med hans pik? Og hvis ikke du har mod på det, så har sexlinien faktisk også lavet en fantatstisk guide, til hvordan man kan starte, og den finder du her. Jeg synes, det vigtigste og bedste råd er: at give et blowjob kræver øvelse og erfaring, så kast dig ud i det, hvis du har lyst:-)
Du kan selvfølgelig google lidt på, hvordan man giver et godt blowjob. Men ikke alle sider er lige gode til at beskrive hvordan sex i virkeligheden er, men det synes jeg faktisk, sexlinien er rigtig gode til. Det er super fint at google for gode fif, så længe man husker, at ikke alle sider er lige gode:-)
Jeg håber, du kan bruge mit svar, og jeg håber i sammen springer ud i sexlivets mange forskellige følelser og oplevelser.
Skriv endelig igen hvis der er noget, du mangler svar på.
De bedste hilsner
Mette