Blow?
brevkassespørgsmål af
Ano
14 år
Hej.
En dreng og mig flirter lidt, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at give ham et blow.
Men ved ikke om det ville ødelægge Vores venskab.
Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Det lyder skønt med sådan en flirt, og jeg kan godt forstå at du har lyst til at tage det et skridt videre.
Det er svært at sige om det vil ødelægge jeres forhold, men jeg tænker at det i hvert fald nok vil ændre jeres forhold.
Nu fortæller du ikke så meget om hvordan jeres forhold er nu, men jeg tænker at der jo nok er en grund til at du selv er bekymret. Er det en dreng du er gode venner med nu? Hvis det er det kan sex sagtens ændre jeres forhold. Nogle oplever at venskabet kan blive akavet og mærkeligt efter at man har haft sex...lige meget hvad det er for en slags sex.
Men jeg tænker at det handler om ligesom at få afstemt jeres forventninger til hinanden. Hvad er det du vil have ud af jeres flirt, og hvad vil han? Vil I gerne at det udvikler sig til et rigtigt kæresteforhold, eller hvordan? Jeg tænker det handler rigtig meget om hvad det er i vil med jeres forhold, så det er nok en snak du skal tage med din flirt. Når du ved mere om hvad det er I begge forventer, er det måske også nemmere at beslutte om et blowjob er den rigtige vej at gå med ham.
Gode hilsner
Niels-Christian