blod klump

brevkassespørgsmål

blod klump

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej. jeg var her for 3 måneder sammen med en fyr, ikke rigtig sammen. men jeg fik finger rigtig hårdt. lige pludselig fik jeg det som om jeg fik min mens.og gik ud på wcet men det var ikke det. der kom en stor blod klump ud.. og efter blødte jeg ikke mere. det var meget underlig. kan du hjælpe? håber ikke jeg skal til lægen med det.
mvh. JNL

Svar:

Hej JNL

Tak for dit spørgsmål. Jeg har sendt det over til Iben i Sygdom og sunhed fordi hun bedre vil kunne svare på det. Du kan finde svaret inde for denne uge her.

Venlig hilsen

Sascha