Blod i sæd

brevkassespørgsmål

Blod i sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus. Jeg har her de seneste måneder haft blod i min sæd efter at jeg har onaneret. Er dette noget, jeg bør være bange for? Det er lidt on and off, nogle gange er det der, andre gange ikke.

Svar:

Hey dreng

Først vil jeg sige, at du ikke skal være bange. Det behøver ikke være noget farligt, med blod i sæden, så længe man er ung. Hvis det derimod viser sig i urinen, skal du søge læge hurtigst muligt.

Blod i sæden er dog stadig ikke helt normalt, så for en sikkerheds skyld er mit råd, at du søger læge, så han/hun kan fortælle dig om der er noget galt.

Jeg håber at mit svar kan hjælpe dig, og håber at alt er okay.

Mange hilsner

Mikkel :)