Blod i sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus. Jeg har her de seneste måneder haft blod i min sæd efter at jeg har onaneret. Er dette noget, jeg bør være bange for? Det er lidt on and off, nogle gange er det der, andre gange ikke.

Svar:
Hey dreng
Først vil jeg sige, at du ikke skal være bange. Det behøver ikke være noget farligt, med blod i sæden, så længe man er ung. Hvis det derimod viser sig i urinen, skal du søge læge hurtigst muligt.
Blod i sæden er dog stadig ikke helt normalt, så for en sikkerheds skyld er mit råd, at du søger læge, så han/hun kan fortælle dig om der er noget galt.
Jeg håber at mit svar kan hjælpe dig, og håber at alt er okay.
Mange hilsner
Mikkel :)