Blive slikket bagi

brevkassespørgsmål

Blive slikket bagi

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

Jeg er en pige på 16 og har en rigtig sød kæreste. Vi er intime. Her på det sidste er han begyndt at slikke mig bagi, noget vi havde snakket om et stykke tid og noget vi begge to gerne villé prøve. Enten slikker han bagfra, eller også forfra hvor jeg har benene bagover op omkring hovedet. Han bruger også fingrene, også til at skille åbningen så han kan få tungen helt op i min endetarm. Jeg har utrolig mange følelser deromme og det er meget dejligt for mig, og min kærste synes jo det er superfrækt. Deter jo mit allerhemmeligste sted og jo også frækkeste sted fordi jeg jo også bruger det til noget andet... Jeg synes virkelig det har bragt os tæt på hinanden.

Men så har jeg læst et par tråde på nettet på sådan nogen debatsider, hvor piger/kvinder har diskuteret "numselege". Jeg blev virkelig ked af det, for næsten alle tog afstand og skrev at de i hvert fald ikke skulle nyde noget og det var klamt og småperverst. Jeg blev bare så ked af det, for jeg syntes jo netop det var noget rigtig fint, at mig og min kærste kunne være så tætte samtidig med at det jo er frækt og tilfredsstillende for mig. Er det rigtigt at det er klamt og at vi burde stoppe med det? Jeg er selvfølgelig altid meget renlig når vi skal. Jeg har ikke fortalt min kæreste hvad jeg læste på nettet - skal jeg det?

Hilsen Astrid

Svar:

Hej Astrid,

Hvor er det dejligt for dig, at dig og din kæreste er glade for hinanden, og at I virker åbne overfor hinanden - også når det gælder sex. Det er rigtig dejligt, at have fundet én, som man kan stole på og som man føler sig tæt forbundet med.

Du skriver, at du er blevet i tvivl, om det er klamt, det dig og din kæreste laver, når I har sex, efter at have læst nogle debatter på internettet. Du spørger i den forbindelse, om I bør stoppe med det. Det synes jeg bestemt ikke, at I skal. Mennesker tænder alle på noget forskelligt.

At have sex, hvor numsen er involveret, kan især i din alder, godt være lidt mere tabubelagt, fordi unge ofte ikke er så modne, og ofte ikke har så stort kendskab til sex, som en 20-årig, eller ældre, har. Netop fordi det kan være et tabubelagt emne, og fordi det er en privat sag, er der ikke så mange, som på nettet fortæller om, at de godt kan lide fx at blive slikket bagi. Altså kommer de negative holdninger frem, men det er ikke ensbetydende med, at det er sådan alle har det. Måske de også vil ændre mening, hvis de prøvede det, lige som du selv fandt ud af, at du synes det var dejligt, da du prøvede det.

At have sex, hvor numsen er involveret, er ret udbredt, især når I kommer op og bliver lidt ældre, og jeg synes hverken du skal føle dig anderledes eller føle, at andre synes det er klamt. Det er ret normalt, og jeg synes bare at din kæreste og dig skal nyde hinanden og have den sex netop I har lyst til :-)

Du spørger også, om du skal fortælle din kæreste, at du har læst debatten på internettet. Det synes jeg skal være helt op til dig. Du kan jo sagtens fortælle ham, at du har læst det, og at det et øjeblik gjorde dig lidt usikker på, om det nu var helt okay. Men hvis du kan finde fred med, at det I laver er helt ok, så synes jeg ikke du behøver fortælle ham det.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål