Bleer<3

brevkassespørgsmål

Bleer<3

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej.

Jeg er begyndt at gå gå med bleer igen

og de ikke bare til pynt for jeg faktiskbåde tisser og laver stort der i

og så er de jo bare super dejlig og gå med

men det kunne være fedt hvis der skulle finders andre som mig der bare elskede

alt det med det ble værk

Svar:

Hej med dig

Det er dejligt at høre, at du har fundet noget, du godt kan lide. Folk er forskellige, og derfor kan vi lide forskellige ting. Og selvom det er en lidt speciel ting, du godt kan lide, så tror jeg godt, du kan finde andre, der også godt kan lide bleer. Du kan jo eventuelt prøve at skrive i debatten her i Cyberhus og høre, om der er andre. Ellers kan du forsøge at søge på emnet på Google.

Jeg håber, du kan bruge svaret.

Hilsen Ditte