Bleer!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej har set at der er et par stykker som har skrevet af at de er til bleer og det er jeg også selv men har ikke rigtig turde komme frem med det da jeg ikke kender nogle eller har hørt mig jeg har længe gået med en masse tanker og fantasier om bleer jeg har prøvet at søge på google om bleer men det har jeg ikke fået noget ud af desværre der er virkelig ikke noget der tænder mig mere end bleer gør jeg tænker på det hele tiden og vil så gerne finde nogle som har det på samme måde som mig og håber på at jeg kan prøve at have ble på selv og tisse og lave stort i den eller give en anden person ble på og skifte bleen når den er brugt vil bare så gerne i kontakt med en eller flere der har det på samme måde som mig har det virkelig svært med det for det fylder efter hånde en del i min hverdag for jeg tænker hele tiden på det håber at i kan hjælpe mig med det her på en eller anden måde
på forhånd tak!!

Svar:
Hej med dig.
Hvor er det flot, du skriver ind til os med dit spørgsmål! Det kan være enormt grænseoverskriden at stå frem og sige, at man tænder på noget andet end det, der opfattes som "normalt", fordi der desværre er meget negativitet forbundet med at tænde på ting, der er lidt mere utraditionelle. Derfor synes jeg virkelig, det er utrolig modigt af dig at skrive ind til os.
Det, du beskriver i dit brev, er det, man kalder en "fetish". Når man har en fetish, betyder det, at man er seksuelt tiltrukket af ting eller objekter. I dit tilfælde er det bleer, der den seksuelle genstand, men for andre kan det være træer, læder, fødder eller noget helt andet - listen er utrolig lang! Den fetish du har, kaldes blandt andet ble-fetishisme eller infantilisme, og handler (som du selv beskriver) om at tænde på visse aspekter af barndommen. For dig er det bleerne, der er super frække, og for andre kan det være at blive puttet eller madet eller en anden ting, der relaterer sig til barndommen.
Jeg tror, det ville være en god idé, hvis du prøvede at besøge denne side, da det en hjemmeside, der udelukkende handler om voksne, der elsker bleer. Ellers kan du prøve at google "ble-fetish", for det er faktisk en meget udbredt fetish, så det burde være muligt at finde forskellige hjemmesider eller forummer, hvor andre også deler din passion. Når du kaster dig ud i sådan en fetish-søgning, er det en god idé at bruge god tid på bare at kigge lidt rundt, inden du tager kontakt til nogen. Ble-fetish kan i nogle tilfælde hænge sammen med BDSM (Bondage, disciplin/dominans, submission og (saddo)masochisme), som måske er en lidt voldsommere fetish, end det du søger, så det er godt lige at være opmærksom på, hvilke hjemmesider, du kommer ind på.
Held og lykke med det
Kærlig hilsen Tanne