Bleer
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej
jeg har længe haft sex fantasier om at gå med ble og tisse og lave stort i den. bare jeg tænker på bleer får jeg stiv pik og jeg føler mig lidt mærkelig for jeg har aldrig hørt om andre der har det på samme måde som jeg
jeg kunne godt tænke mig at prøve at have ble på for selvom jeg syns det er lidt mærkeligt så har jeg bare virkelig meget lyst til at prøve det men ved ikke hvor man kan købe bleer til en dreng på 17 år
jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre:(

Svar:
Hej med dig
Der er mange forskellige fantasier og seksuelle lyster, ligeså mange som der er mennesker her i verden. Nogle af de her fantasier er mere udbredte end andre og nogle er mere accepterede end andre. Når man har de slags lyster som ikke mange deler kan man godt komme til at føle at det er forkert. Men det er det bestemt ikke. Det handler bare om at finde nogle fællesskaber hvor det er acceptabelt.
Der vil helt sikkert være nogle der har samme fantasi som dig og måske kan du finde lidt inspiration ved at google din fantasi. Jeg tænker at du måske kan finde nogle online-forums, hvor man kan fortælle om sine fantasier omkring bleer eller få gode ideer. Jeg tænker at du kan finde et sted at købe voksenbleer ved at google det eller ved at spørge på dit apotek.
Jeg håber du finder ud af hvad du skal gøre.
Venlig hilsen Marianne