bi.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg er lidt forvirret over om, jeg er homoseksuel eller heteroseksuel.
1. Jeg tænder på tanken om, at har ave en pik i røv og har engang drømt om, at kneppe min gode ven... jeg har også prøvet at få boner i drengenesomklædningsrum. Jeg tog også en argurk i røven og noget større (dog ikke en pik, ville ønske det var) nogle idéer til hvordan??? Jeg elsker også at se gay porno.
2. Jeg ser for det meste hetro pono. Glor normalt efter piger.

Svar:
Hej med dig..
Tja.. det er et godt spørgsmål og jeg tror ikke jeg kan give dig et præcist svar, fordi den eneste der kan svare på det er dig selv. Men jeg kan fortælle dig, at når man er 16 år, er det i hvert fald helt normalt at være usikker på det og tænke på sex i forhold til både drenge og piger. Det gør ikke en til bøsse nødvendigvis.
Du skriver, at du også ser hetero porno og kigger efter piger, så det lyder til at du tænder på begge køn i øjeblikket. Og kan da også fortælle dig, at det er helt normalt at fyre også kan lide at få noget op i numsen og kan få boner på i omklædningsrummet. Det betyder ikke at man er bøsse.
Så jeg vil foreslå at du bliver ved med at være nysgerrig og acceptere at du tænder på flere ting, og så tror jeg på et senere tidspunkt at du finder ud af hvad du tænder mest på, eller om du måske er bi-seksuel. Lige meget hvad du finder ud af, så er det fint og det vigtigste er at du nyder din seksualitet.
Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll