bh'er

brevkassespørgsmål

bh'er

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej jeg kunne godt tænke mig at vide noget om bh'er det jeg mest gerne vil vide noget om er det der med hvordan man måler det fx hvis en pige bruger 75b. hvad betyder 75 og hvad betyder b og så det der med bh skålen jeg heller ikke forstår. håber i forstår hvad jeg mener. ps. på forhånd tak for det gode svar jeg ved jeg vil få :) hilsen Z

Svar:

Hej Z

Jeg kan godt forstå du spørger omkring det med størrelsen på en BH, det er heller ikke altid så nemt at regne ud.

Hvis en pige bruger 75b så er:

75 = omkredsen og b = skålstørrelsen

Omkreden måler man under brystet, så de 75 betyder antal cm. Skålstørrelsen starter ved a, som er det mindste. Alt efter hvor store bryster man har skal man enten bruge a,b,c,d osv.

Jeg håber det giver mere mening for dig nu.

Venlig hilsen Sine