besværlig pige...

brevkassespørgsmål

besværlig pige...

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hvad skal man gøre når en pige som jeg rimelig godt kan lide skifter humør hele tiden. har snavet lidt med hende men der blev hun sur på mig dagen efter tror stadig godt hun kan lide mig men er ikk helt sikker. det dewr gør det svært for mig er at den ene dag er hun super sød osv. men dagen efter er hun mega sur på mig uden jeg rigtig har gjordt noget... hva skal jeg gøre+ :)

Svar:

Hej Dreng 15 år

Jeg kan godt forstå at du er forvirret og føler det en smule svært når du ikke lige ved hvor du har pigen henne.

Du skriver ikke noget om at i er kærester, men at du rigtig godt kan lide hende, så ud fra din beskrivelse forstår jeg det lidt som om at du gerne vil mere, altså have hende som kæreste, men ikke lige ved hvad hun vil, fordi hun giver dig forskellige signaler.

Det jeg vil anbefale dig er at få snakket med hende, fortæl hende at du synes hun er sød, men du er i tvivl om hvordan hun har det, det kan være hun har det på samme måde, men ikke rigtig tør at fortælle dig det og bliver humørsvingende på grund af usikkerhed, kan også være at hun ikke er interesseret, men som jeg forstår på din beskrivelse har du en fornemmelse på at hun godt kan lide dig.

Venlig Hilsen

Sascha