Besat af pigernes krop og sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
En dag jeg onanerede stående var det lige før jeg væltede. Hvorfor?
Kan godt lide vådt porno for så præsspermer jeg meget og kan finde på at tisse. Hvorfor? PS så porno en dag og pludselig begyndte jeg at tisse og jeg havde tissede inden jeg begyndte at onanere.
Kan mine forældre se om jeg har fået afbudemang til en pornoside der koster penge?
Er mega besat af pigernes krop og tror det er, fordi jeg ikke har haft sex. Men stadig hvorfor?

Svar:
Hej med dig
Det med at opleve tissetrang når man onanerer er et spørgsmål som vi flere gange har svaret på, så hvis du kigger efter i vores brevkasse vil du helt sikkert kunne finde flere svar, end kun det du får af mig.
Først og fremmest kan jeg fortælle dig, at onani er en dejlig ting, og det du oplever lyder helt normalt. Du er kun 14 år, og du vil i de næste par år opleve at der sker mange ændringer i din krop. Her kommer mine bud på svar til dine spørgsmål:
1. Jeg ved ikke hvorfor du var lige ved at vælte da du onanerede stående, men jeg kan forestille mig at det er fordi at din opmærksomhed var rettet mod onanien fremfor at holde balancen. Det ville selvfølgelig være træls hvis du vælter mens du onanerer, så jeg vil derfor enten råde dig til at ligge ned eller stå lænet op af en væg. Du kan også opleve at du bliver mere afslappet i din krop når du får udløsning, og det kan igen være med til at gøre det svært at holde balancen.
2. Jeg er lidt usikker på hvad du mener med vådt porno, men jeg tænker at det enten involverer at pigen er meget våd i skeden eller at hun rent bogstaveligt er våd efter f.eks. et bad. Det er meget normalt at man har forskellige ynglingsting når det kommer til porno, og det er fint at du allerede nu er ved at opdage hvad du kan lide og hvad du ikke kan. Der er nogle f.eks. også nogle mennesker som tænder på at tisse (på sig selv/andre), og det er der ikke noget galt i. Så længe man respekterer at ikke alle har det på samme måde. I forhold til at du oplever at du tisser, så kan det være fordi at du havde en fyldt blære da du begyndte (selvom du siger at du tissede af inden), eller simpelthen fordi at din blære måske bliver stimuleret når du onanerer - sker det altid eller kun når du f.eks. står/ligger på en bestemt måde? Prøv dig frem. Der er mange som oplever at de er lige ved at tisse når de får orgasme, og det handler om at de forskellige dele af kroppen "dernede" sidder meget tæt. Det kan også være en stor mængde præsperm, men det lyder til at du har styr på forskellen.
3.Om dine forældre kan se at du har fået abonnement på en pornoside, afhænger af hvordan du betaler for abonnementet. Du er umiddelbart for ung til at have et kreditkort, så jeg tænker at du måske har brugt deres. Hvis det er tilfældet, så ja, de kan godt se det. Overvej at bruge nogle af de gratis pornosider der findes, hvis du ikke bryder dig om at de ved det. Ellers vil jeg anbefale dig at snakke med din far om det, da han garanteret har fuld forståelse for at du er nysgerrig på din seksualitet.
4. Det er helt normalt for en 14årig dreng at være mega besat af pigernes kroppe - uanset om man har haft sex eller ej. Rent biologisk handler det om at din krop udvikler sig og du producerer en masse hormoner som sætter gang i dit lyst-center. Det er også derfor at de fleste drenge oplever at have erektion (stiv penis) i mange forskellige og nogle gange pinlige situationer. Der er også nogle som oplever at de vågner op med erektion eller endda med våde lagner efter at have fået udløsning om natten. Det er helt normalt. Du skal vide at det også er helt normalt at man venter med at have sex, og gennemsnittet for "den første gang" stadig er 16 år. Så jeg tænker at du kan bruge tiden på at blive klogere på din egen krop og hvad du godt kan lide, før du skynder dig ud og dyrker sex.
Jeg håber du kan bruge mine svar.
Venlig Hilsen
Signe