Bekymring
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Heey Cyberhus :-D jeg elsker denne side lige fra jeg så den for første gang idag :-D Jeg er lidt bange for jeg synes min penis er meget lille (slap 1-2 cm og stiv 3-4 cm) slizzz svar hurtigt... hilsen den Bekymrede

Svar:
Hej med dig, den bekymrede.
Hvor er jeg glad for at høre at du kan lide denne side, og her er mit bedste råd til dig.
Nu er det sådan at du er 12 år, og når man er 12 år, så er ens penis SLET ikke udvokset fuldt ud endnu.
En penis vokser når drenge kommer i puberteten, hvilket normalt sker for drenge når de er imellem 13-20 år. Så der har du ihvertfald lidt vokse-tid :)
For at give dig den bedste information overhovedet, synes jeg at du skal kigge på denne spændende artikel på www.sexlinien.dk, som handler om pikstørrelsen. Her kan du læse alt muligt om små og store peniser.
Mvh
Casper