Bedre onani.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej! ^^ Jeg har forleden læst at drenge onanere/ har sex bedre med en finger (eller ligne) oppe i numsen, og da jeg godt ved jeg er til piger og ikke syns det er noget med homoseksuelitet og gøre, ville jeg prøve det. Jeg fik prøvet det igår og jeg fik en meget bedre orgasme og haved en meget stor lyst til at blive ved. Vil så spørge om hvad der sker i mig når jeg har en finger oppe og hvorfor jeg for en større lyst til det. Jeg taler altså ikke om hele fingeren men bare lige et fingerled. Har læst mig frem til at mænds g punkt sidder 7-9 cm oppe, og jeg har højst 1-3 cm oppe? God sommer ferie til alle og på forhånd tak for svar :-)

Svar:
Kære Greve 14 år.
Det er slet ikke unaturligt at du kan lide at stimulere dit numsehul imens du onanerer. Rundt omkring hullet sidder der en masse meget følsomme nerveender som stimuleres når din finger rører ved dem. Oppe i numsehullet sidder der et punkt som kaldes g-punktet, som er et sted hvor der er mange nerveender som samles. Dette sted er yderst følsomt for berøring og tryk. Når dette punkt stimuleres kan orgasme og udløsning koncentreres og blive dybere. Når din finger rører ved punktet giver det mere lyst.
God sommer til dig også.
Hilsen Mette