Barbering og stillinger
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære cyberhus, rigtigt godt initiativ, med at i har denne brevkasse - og at det viser sig at den har success, er jo fremragende! Som alle andre har jeg nogle spørgsmål jeg gerne vil fyrer af. Nu er jeg blevet 16 - og mine pikhår er blevet RIGTIGT store og lange. Har i nogle råd til hvordan man kan få dem væk? Barberskraber (ren), skum, men er bange for at gøre det forkert - har i guide? Dernæst har jeg et spørgsmål om onani. Jeg er en meget onani-glad dreng. Jeg onanere op til 3 gange om dagen (og får udløsning hver gang). Dog er jeg blevet træt af mine kedelige stillinger. Stillingerne jeg bruger er liggende, stående og knæ - men har i nogle andre gode stillinger, som vil give en en fantastisk og fantasi fuld oplevelse? Hilsen, den forvirrede dreng med de lange hår :)

Svar:
Hej med dig.
Tak for roserne til Cyberhus og super du selv kan bruge brevkassen.
Jeg kan godt forstå du er lidt usikker på hvordan du fjerner kønsbehåringen. Det ville være ret træls at du skærer dig under barberingen, få rødme og knopper! Du nævner fint selv, at du vil bruge en ren barberskraber og barberskum. Jeg kan tilføje, at der er meget stor forskel på barberskraber kvaliteten. Der er stor risiko for at skære i huden med de billige skraberer. De dyre skrabere har et "gitter" som beskytter huden mod knivene som samtidig kan skrabe hårene af. Det er væsentligt at du bruger rigeligt med vand og skum. Noget barberskum har en kølende effekt på huden, som er med til at mindske rødme og knopper.
Du kan også vælge at bruge en trimmer, så hårene bliver kortere.
Prøv også at læse den her artikel på sexlinien.dk.. den er super.
Med hensyn til din onani har jeg ikke rigtigt nogle ide´er til andre stillinger. Jeg har egentligt ikke tænkt over at det kunne være kedeligt at onanere siddende eller stående. Du kunne prøve at forestille dig dejlige billeder af tiltrækkende personer, kroppe, smil, dufte, oplevelser mm.
Her har sexlinien også lavet en super artikel, hvor der er en masse andre ideer nederst.. tjek den ud her.
Jeg håber du kan bruge mine svar og du er velkommen til at skrive igen.
Mange hilsner Mette.