barbering?

brevkassespørgsmål

barbering?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hejsa :-D

jeg tror jeg er bøsse OG DET HAR JEG DET FINT MED! problemet er at jeg har faktisk kun pige venner og derfor er jeg begyndt t gøre mere og mere som dem. skal ikke forståes at jeg går i pige tøj osv. men på den måde at jeg barber ALT (ansikt, mave, nederste af ryggen, penis, pungen, ben, lår, og arme) jeg syndes bare det er klarmt at hår på kroppen, og jeg skujer det ikke. alser ikke på den måde at jeg går rundt og siger det til folk, men jeg går i sjorts og siger ja hvis folk spørger om det/ til det. er det nomalt at gøre der som dreng

håbr i kan hjælpe :-I

Svar:

Hej med dig...

Det er rigtig fint, at du skriver ind til os. Det virker på mig, som om at du er afklaret med, at du er homoskesuelt, og det synes jeg både er flot og modent. Det er godt, at du tør stå ved, hvem du er og være ærlig, når nogle spørger dig, om du er barberet. Vi er nemlig som mennesker alle rigtige, og lige meget værd, selvom vi er forskellige. Som det første vil jeg starte med at svare på dit spørgsmål.

Jeg tror det er meget forskelligt fra dreng til dreng om man barber sin krop, og om hvor meget man barber den. Derfor er det ene heller ikke mere rigtigt end det andet. og der kan være en stor forskel på, hvornår man som dreng begynder at barbere sig. Både drenge og piger kommer i puberteten på forskellige tidspunkter i deres ungdom. Så du vil helt klart møde, flere drenge der barbere sig, jo ældre du bliver. Langt de fleste danske mænd, tror jeg barbere sig, men det er nok ikke flertallet der barbere sig overalt. Alligevel er det ikke unormalt som mand at barbere sin krop over det hele. Det er faktisk blevet mere og mere moderne som mand at barebere sig mange steder. Mænd går idag meget mere op i deres udseende, end de gjorde tidligere, og der er flere drenge som dig, der bedst kan lide at være helt glat over alt på kroppen. Det er ikke unormalt. Det er vigtigst....

Ud fra det du fortæller, får jeg det på fornemmlesen, at du måske tror, at du barbere dig, fordi du kun har pigevenner, eller fordi at du er homoseksuel. Men det tror jeg ikke, behøver at være grunden til det. Nogle hetroseksueller mænd, med mandlige venner, foretrækker rent faktisk at være glatbarberet, fordi de, lige som dig, synes det er mest behageligt. Det behøver ikke altis at være en grund til

 Vi er alle rigtige og lige meget værd på hver vores måde. Jeg håber, at du kan få noget godt ud af mine svar.

Venlig hilsen Malene