Bange for at smide BH'en..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej! Jeg har et pinligt spørgsmål.. Jeg har nogle meget klamme bryster, jeg er meget ked af det over det, da jeg er bange for at vise min krop til andre, både drenge og piger.. Mine bryster er store og hænger.. Jeg er simpelthen så træt af dem! Er der noget jeg kan gøre? Jeg er smaskforelsket i en dreng og vi er begyndt og være meget sammen og har noget kørende.. Så kommer jeg til at tænke på, hvis vi kommer til at have sex engang, så kommer mine bryster ind i billedet igen.. Jeg hader dem! Jeg kan f.eks ikke se mig selv ride ham eller noget.. Jeg tør næsten ikke smide bh'en foran ham.. Hjælp! Kram U.

Svar:
Hej U.
For det første, så er det et rigtigt godt spørgsmål du kommer med, selvom du måske synes det er lidt pinligt. Der er rigtigt mange piger der ikke synes deres bryster er som de gerne ville have dem.
Det første jeg vil gribe fat i er at du selv besrkriver dine bryster som klamme. Hvad er det helt nøjagtigt der gør dem klamme? Eller måske endnu vigtigere: Hvad er det der gør dem smukke. I stedet for at se dem som klamme og hængede, så tænk på dem som store, fyldige og smukke.
Når det er sagt, så er det også muligt at nogle af dem der har bryster, godt kunne tænke sig at have bryster der er mere som dine. Der er virkeligt utroligt mange piger som ville ønske at deres bryster havde en anden størelse, form, facon... og så videre.
Ud over det, så er drenge meget taknemmelige når det kommer til bryster. Jeg har aldrig hørt en dreng omtale en piges bryster med andet en positive ord. Drenge er rigtigt gode til at elske pigers kroppe uanset hvordan de ser ud.
Så nyd at du er smaskforelsket i en dreng, det er en rigtig dejlig følelse og jeg tror også han bliver helt pjattet med dine bryster.:)
Med Venlig Hilsen
-Sune