bange.

brevkassespørgsmål

bange.

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

hej. jeg er en dreng på 17. her for 4 måneder siden opdage noget hårdt på min penis, det er ikke noget der buler ud eller noget som helst, men det føltes ligesom brusk, den er nærmest vokset ud fra min urinrør, og ud igennem til "overfladen" eller hvad man kan sige, den er ca 1cm lang, og 1 cm bred. som sagt føltes præcist som brusk og er forholdsvis firkantet, føltes somom det er vokset ud fra urinrøret, og så ud til hvor jeg kan mærke den bag ved huden på min penis. glæder mig til at høre mere.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Hvis funktionen af din penis er ok er det ikke brusk du har på din penis, men derimod tror jeg at det er talg der har dannet sig under huden. Det er der mange mennesker som har, både mænd og kvinder. Jeg vil ikke anbefale dig at trykke på den, da der kan gå infektion i det. Talgkirtlen kan fjernes med et lille kirurgisk indgreb, men det er for egen regning, når det "kun" er et kosmetisk problem.

Hvis dette svar ikke beroliger dig, så synes jeg du skal gå til lægen og få kigget på det.

Hilsen Mette