Bøsse eller hvad???
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 år. Jeg har tit følt mig rigtig bøsset og sådan noget men det er som om det er min krop og ikke min hjerne der er bøsset. Jeg for nogle gange stiv dreng også er det som om jeg falder i søvn og vågner senere med mine underbukser lavet om til en g-streng det sidder (og mærkeligt nok nogle gange føles skønt) oppe i røven og med en nøglering (uden nøgler i selvfølgelig) på min pik. og andre gange finder jeg mig selv onanerende til bøsse porno. Nogle gange tænder "hotte" fyre mig selvom jeg ikke er i "koma".
hvad skal jeg gøre. Tak for hjælpen

Svar:
Hej med dig. At finde rundt i sin seksualitet, hvad man tænder på, og hvad man ikke tænder på, kan være en utroligt forvirrende, så det er godt du skriver ind til os med dit spørgsmål, så vi kan prøve at hjælpe dig med det.
Helt overordnet vil jeg gerne sige, at seksualitet er en underlig størrelse, som kan forandre sig gennem livet. Så selvom du tænder på en ting nu, er det ikke sikkert, du tænder på den samme ting om nogle år. Det er helt normalt, at man udforsker sin seksualitet, for at finde ud af, hvad man tænder på. Her tænker jeg, det er vigtigt at huske på, at der er forskel på fantasi og virkelighed. Det betyder, at selvom du nogle gange ser bøsseporno, er det ikke ensbetydende med, at du er bøsse. Fantasien er det sted, hvor alt er tilladt, så det er også der, man kan gøre ting, man måske ikke har lyst til at gøre i virkeligheden.
Hvis du går på gaden og kun kigger efter mænd eller kun tænker på at kysse mænd, kan det måske være, at du er bøsse. Det kan også være, du både tænder på mænd og kvinder. Det kan også være fordi, du bare er mest interesseret i mænd lige for tiden. Det er svært at vide, før du har brugt mere tid på at undersøge din seksualitet.
Her til sidst vil jeg gerne sige, at du ikke skal bruge så meget energi på at tænke over, om du er bøsse eller ej, men bare bruge tid på at lære dig selv og din seksualitet at kende. Så vil du på et tidspunkt nå et punkt, hvor du slet ikke er i tvivl, om du er til mænd eller kvinder.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen Tanne